Základem dobré výkonnosti je ideálně sestavená kancelář

Zařídit dobře kancelář neznamená pouze ji vybavit nejmodernější počítačovou technikou a příslušenstvím pro práci. Jistě tyto věci jsou ke kvalitní práci důležité, ale ještě více je důležité rozvržení pracovních míst, prostorová efektivita, rozvržení nábytku a celá koncepce zařízení kanceláře. I když pracovat můžete v docela malé místnosti, pokud bude neharmonicky zastavěna, pokud zde bude vládnout chaos, bude chuť do práce i síla na odvedení nejlepších výkonů ohrožena. Proto jsou zde profesionální architektonistická studia, která pomáhají s přípravou vybavení kanceláře. Studia navrhují nově vznikající i přetváří stávající kanceláře tak aby byla nejlepším místem. Prostor musí být funkční a zároveň musí splňovat i vaše osobní představy. Specialisté v architektonické společnosti dokáží najít kompromis. Společně s dodavatelskými firmami na kancelářský textil, koberce či drobné vybavení vytvoří ideální kanceláře.

Každý návrh je individuální řešení

S dispozicí budovy se moc hýbat nedá, ale i tak je možnost pro vytvoření vynikajícího pracovního zázemí s dodržením útulnosti, pohodlí a harmonie. Každý prostor si žádá individuální přístup. Pokud zařizujete nové kanceláře v administrativní budově či ve své vlastní nemovitosti nemusíte být na to sami. Existují firmy, které společně s nabídkou prodeje kvalitního kancelářského nábytku, kancelářského sedacího nábytku a vybavení Vám nabídnou i profesionální návrhy moderního designu interiérů. Tyto návrhy jsou zdarma, takže nemusíte řešit zbytečné výdaje. Odměnou Vám bude ideálně vybavený prostor, kde každý pracovník bude mít své místo. Kde bude počítačové vybavení i technická část umně poskládána aby se předešlo komplikacím při práci, při úklidu.

Od návrhu až k realizaci je krátká cesta

Oslovte majitele architektonického studia, firmy pro prodej kancelářského nábytku, rádi Vám vyjdou vstříc. Vytvoří na základě získaných informací o stylu práce a o velikosti i rozmístění prostoru grafický návrh – capacity planning. Tímto bude stanoveno základní rozvržení pracovních oddělení pro různé skupiny spolupracujících osob, pro ideální tok dokumentů. Následně Vám sestaví tzv. space planning – podle platných norem a pravidel vytvoří koncepci pracoviště. Vše musí být logicky poskládáno, musí být zajištěna praktičnost uspořádání. Není pravdou, že by Vás návrh od profesionálů zahnal do kouta a postavil Váš cenový rozpočet za vybavení na daleko vyšší stupeň, než chcete. Podle vaši cenové výše je přihlédnuto k množství vybavení. Vždy se najde rozumný kompromis jak zařídit kancelářské, komerční prostory, konferenční místnosti, prostory pro teambuilding, firemní akce i jiné části administrativní budovy ve váš prospěch. Počítáte-li s budoucími změnami –  s nárůstem zaměstnanců, s růstem společnosti a expanzí do dalších prostor budete návrhy od profesionálů nadšeni. Zde se podle zadaných současných i budoucích kritérií najde řešení, které bude dobře sloužit teď i při změnách. Vše je vytvořeno na základě vysoké flexibilnosti a efektivity. Při odsouhlasení předložené vizualizace ve 3D provedení, kdy vše uvidíte (je zde kromě reálného pohledu na nábytek zobrazena i barevnost koberců, či zavěšení žaluzií aj.) na svém místě dojde k realizaci pohledávky. Svou vybavenou kancelář budete mít rychle připravenou pro práci.

Příspěvek byl publikován v rubrice Služby se štítky , a jeho autorem je Dorka1. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.