Každý prosperující živnostník má jediný sen. Vlastnit společnost na lukrativní adrese v hlavním městě a s minimálními náklady na její provoz. Tato přání se ovšem mohou stát skutečnou realitou, o níž se postará profesionální poskytovatel komplexních služeb v tomto oboru.
Je jím léty prověřený odborník na slovo vzatý. Firma Profi-kancelář s.r.o., která vás provede celým procesem od založení s.r.o. až po pestrou nabídku virtuálních kanceláří v Praze.
Vše započíná založením s.r.o.
Nejprve je třeba provést první krok. Tím je založení s.r.o., respektive osobní konzultace s pracovníky, jež se v následující fázi pustí do realizace. A vězte, že její trvání nebude jakkoliv zdlouhavé.
- Běžná lhůta pro založení firmy jsou 2 týdny.
- Expresní vyřízení trvá pouhých 5 dnů.
Oproštěni budete od jakéhokoliv papírování, obíhání potřebných institucí a jednání s nevrlými úředníky. Nehledě na to, že nemusíte znát konkrétní zákony, vyhlášky a paragrafy. K tomu si připočtěte ještě perspektivní sídlo firmy Praha.
Virtuální sídlo nemusí být opravdu virtuální
V definicích virtuální kanceláře (nazývané též virtuální sídlo firmy) se dočtete, že se de facto jedná pouze o koupi adresy. Ačkoliv lukrativní adresou firmy můžete své klienty zaujmout, příliš z toho těžit nemůžete. Na druhou stranu existují i společnosti, které vám kromě adresy pro vaši firmu zabezpečí i prostory na schůzky s klienty. Ale tím to nekončí, profesionální virtuální kanceláře s sebou přináší veškeré výhody fyzických kanceláří, ale nejsou finančně náročné.
Jak získat sídlo společnosti v Praze 1, 2, 3, 9 a něco navíc
Chcete optimalizovat náklady na vedení firmy a nepotřebujete využívat kanceláře 24 hodin denně? Rozhodně se zamyslete nad virtuálními kancelářemi. K věci, na www.profi-kancelar.cz si můžete jednoduše vybrat umístění sídla vaší firmy v hlavním městě a výčet služeb, které využijete. Následuje seznam faktů, které se založením sídla společnosti v Praze s Profi-kanceláří získáte.
- lukrativní adresa firmy v hlavním městě ČR
- snížení výdajů za pronájem
- kontaktní linku pro zákazníky
- sdílené kanceláře
- klidný prostor pro školení či schůzku s klienty
- vedení účetnictví
- daňové poradenství
- marketingové služby
- přeposílání korespondence
- nižší frekvence kontrol FÚ, díky velké spleti firem v hlavním městě
- další administrativní úkony a poradenství