V tomto příspěvku vám dáme tip na jeden zajímavý článek s názvem “5 úrovní konverzačních AI botů”. Ten vám přinese zajímavé informace ohledně chatbotů a umělé inteligence v oblasti konverzování. Konverzační umělá inteligence neboli chatboti s AI jsou nároční na vývoj, ale představují velkou příležitost pro budoucnost obchodu i služeb.
5 úrovní asistentů
V článku bude popisováno pět úrovní AI asistentů a to:
- asistenti na úrovni 1 – nechávají veškerou práci na koncovém uživateli,
- asistenti na úrovni 2 – jsou chatboti v základním nastavení,
- asistenti na úrovni 3 – jsou kontextoví virtuální asistenti a pokročilí chatboti,
- asistenti na úrovni 4 – jsou asistenti-poradci,
- asistenti na úrovni 5 – jsou flexibilní virtuální asistenti.
Perspektiva vývojáře
Konverzační AI přináší dvě jedinečné věci, které mají vliv na zkušenosti vývojáře. Tou první je, že koncoví uživatelé nám doslova říkají, co chtějí. Druhou věcí je to, že vývoj asistenta nemusí ovlivnit jen vývojář a jeho zadání.
Pokud vás zmíněné informace zaujaly, přejděte na článek s názvem 5 úrovní konverzačních AI botů.